דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלות לאן שתרצו 

מאת    [ 09/07/2012 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 1756 פעמים ]

יש! עוברים!


למרבית האנשים העברת המשרד הוא תהליך מרגש בכל פעם מחדש. זה זמן נוח לבצע סדר בדברים, למיין, להפרד מדברים לא נחוצים ולאפשר מקום לדברים חדשים. למרות זאת, כאשר עוברים לדירה חדשה כדאי לבחור בקפידה חברת הובלה שתוביל עבורנו את החפצים והזכרונות ושתאפשר מעבר נעים וזריז במידת היכולת האפשרית.

מה חשוב לבדוק כשמחפשים הובלות?

המרכיב הראשון שמרבית האנשים ימהרו לחפש לפיו הוא מחיר העלות. המחיר הינו נתון עיקרי בבחירת מוביל בשביל מרבית האנשים, אך האם מחיר זול משקף במרבית הפעמים את הפתרון שיתאים לכם?

שלא תהיו מופתעים אם כשהזמנתם שירותי הובלה לכל המשרד עבור שש מאות ש"ח ובתאריך ההובלה הגיע אדם, לבדו, עם טנדר חלוד וישן. בדומה לכך שלא הייתם מפקידים את הפרייבט בכל מוסך בעל הצעה זולה, אל תשימו את הרכוש שצברתם בחיים אצל שרלטן, על אף היותו זול.

אז מה כן עושים?

לא יודעים איפה לחפש? כדאי לכם להשוות בין מספר חברות. על ידי ביצוע השוואה בין כמה חברות הובלה תוכלו לקבל אינדיקציה מה חברת הובלות ממוצעת מאפשרת לכם ומה המחיר הממוצע, בשיטה זו תוכלו להבין מה מקבלים בכל מחיר ולהגיע לידי החלטה איזה מחיר אתם יכולים להוציא ולהיות בידיעה שקיבלתם את הטוב ביותר במחיר המדובר, רוצים עזרה במציאת מוביל? הכנסו לאתר.

בבחינת הצעת מחיר ההבדלים במחיר יתבטאו ב:

נסיון בפועל והמלצות - חברות בענף ההובלות הפעילות בתחום המון שנים מעסיקות צוותים מנוסים ומיומנים שמכירים את העבודה ועובדים בצורה יעילה תוך כדי שמירה והקפדה על החפצים הפרטיים שלכם. לחברות הובלות אלו מעגל לקוחות גדול ויכולות להראות המלצות רבות.

אחריות וכיסוי ביטוחי - שימו לב שרוב מן ההצעות הזולות שיצא לכם לקבל לא כוללות אף סעיף ביטוח. בעת העברת תכולת עסק מומלץ להקפיד ולראות שנמצא בכלל סעיף כזה ולבדוק מה גובה הכיסוי כדי שתהיו שקטים.

מספר האנשים וכלי התובלה - חברות הפועלות כדרך קבע יגיעו להובלה עם משאית לעומת עוסקים בעקיפין בהובלות אשר יבואו לבדם או עם עובד מזדמן עם טנדר שבמידה והזדמן מזלכם סגור עם ברזנט קרוע. חברות מסודרות יספקו לכם צוות מובילים מקצועי ומיומן המונה לפחות 3 אנשים, בהתחשב במה שדורשת ההובלה - מה שגורר טיפול טוב יותר בתכולת המשרד.

הובלה באמצעות מנוף - הבאת מנוף יגרום לעליית מחיר ובמקרים נקודתיים לא תהיה לכם אפשרות אלא מלהשתמש בו בגלל מגבלות שטח. למרות הנאמר, שווה לשקול שירות מנוף גם אם לא מוכרחים כיוון שהוא חוסך זמן ומצמצם אפשרות של פגיעה בפריטים שלכם בזמן סחיבת החפצים השונים במסדרונות צפופים.

כולי תקווה שננתי לכם מספיק על מנת להתחיל במציאת הצעת הובלה שתטיב איתכם. חושבים שאתם צריכים עוד מגוון עצות שיעזרו לכם במציאת חברות הובלות טובות במחיר הוגן? כנסו לאתר המופיע בקישורים ותוכלו להנות ממגווןמידע וטיפים ועוד כלים שיאפשרו לכם לעבור את יום המעבר בקלות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב